تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده چیست
نوشته شده توسط : b.gholami

تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده کلیک کنید . 1- نگهداری بهداشتی آب آشامیدنی (مخزن آب بهداشتی)
2- استفاده در صنایع شیمیایی و کشاورزی (مایعات و ترکیبات سموم شیمیایی)
4- استفاده در صنایع غذایی و دامپروری
5- نگهداری از هرگونه مواد تقویت کننده
6- نگهداری مواد نفتی و غیرنفتی
7- و موارد دیگر. . .

تانکر پلاستیکی افقی، تفاوت مخازن ذخیره سازی عمودی و افقی، کدام یک از نظر قابلیت اطمینان و دوام بهتر است؟ ما همچنان به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد و شما با آگاهی بیشتر بهترین تصمیم را برای انتخاب محصول مورد نیاز خود خواهید گرفت.

تفاوت مخزن آب پلاستیکی عمودی و افقی چیست؟

تانکر یا مخزن عمودی به صورت استوانه ای است که به صورت ایستاده روی پایه آن (مقطع دایره ای که روی زمین قرار می گیرد) استفاده می شود. که در انواع کوتاه و بلند تولید می شوند. اما مخازن افقی به صورت استوانه ای خوابیده یا افقی هستند. برای مخازن افقی پایه هایی در نظر گرفته می شود که از غلتیدن مخزن جلوگیری کرده و مخزن را در جای خود تثبیت می کند.

تفاوت مخزن آب پلاستیکی عمودی و افقی چیست؟

تانکر یا مخزن عمودی به صورت استوانه ای است که به صورت ایستاده روی پایه آن (قسمتی مدور که روی زمین قرار می گیرد) استفاده می شود. که در انواع کوتاه و بلند تولید می شوند. اما مخازن افقی استوانه ای یا افقی هستند. برای مخازن افقی پایه هایی در نظر گرفته می شود که از غلتیدن مخزن جلوگیری کرده و مخزن را در جای خود تثبیت می کند.

استفاده آسان از مخازن پلی اتیلن برای فضاهای تنگ و کم

اگر هیچ یک از مخازن عمودی و افقی برای فضای مورد نیاز برای نصب مخزن شما مناسب نیست، می توانید از مخازن پلی اتیلن ساده که عرض کمی دارند و برای فضاهای محدود طراحی شده اند، استفاده کنید. پس مخزن پلی اتیلن افقی بهتر است یا عمودی یا آسان یا ... باید گفت که همه اینها به هدف شما و فضای موجود برای نصب مخزن یا مخزن بستگی دارد.

تفاوت مخازن آب عمودی و افقی عمدتاً در میزان مواد اولیه مصرفی یا وزن محصول نهایی است که دلیل تفاوت قیمت مخازن عمودی و افقی است.

منبع 





:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: